Dnes je 24.10.2021, svátek má Nina.

Reklamační řád

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Tímto reklamačním řádem se řídí reklamace veškerých vstupenek na kulturní či sportovní akce, případně jiné akce (dále jen akce), zakoupených v předprodejní síti Městských kulturních zařízeních Jeseník (dále jen MKZ). Předprodejní sítí MKZ se rozumí prodejní místo MKZ a prodejní místa smluvních partnerů MKZ. MKZ nenese odpovědnost za vstupenky zakoupené mimo předprodejní síť MKZ. Vstupné za takto zakoupenou vstupenku nebude MKZ refundovat.
 
2. Zaplacené vstupné se nevrací, pokud není v tomto reklamačním řádu výslovně uvedeno jinak.    
           
3. V případě ztráty či poškození se náhradní vstupenka neposkytuje.
 
4. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. Zákazník je povinen bezprostředně po převzetí vstupenky (vstupenek) zkontrolovat údaje a správnost obdržených údajů. Na základě okamžité reklamace zákazníka bude reklamovaná vstupenka (vstupenky) prostřednictvím systému zrušena a zákazníkovi bude vrácena zaplacená peněžitá částka. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.                                                                                                                       
5. V případě neovlivnitelných situací (zásah vyšší moci, nemoc interpreta apod.) může MKZ termín představení po dohodě s interpretem přesunout. V případě přesunutí termínu konání akce zůstává v platnosti původní vstupenka. O takovéto změně bude pořadatel informovat veřejnost pomocí sdělovacích prostředků, zejména prostřednictvím www.mkzjes.cz. V případě zrušení akce v den jejího konání z důvodu neovlivnitelné situace se na místě refundace vstupného neposkytuje. Návštěvník si ponechá vstupenku pro případ náhradního termínu nebo uplatnění reklamace.                                        
5.1 Informace a stanovisko pořadatele dle bodu 5 výše MKZ zveřejní (popřípadě odpoví zasílatelům stanovisko pořadatele) do 30 pracovních dnů po termínu původně plánované akce. V případě zrušení se pořadatel zavazuje řešit reklamace podané do 60 dnů od termínu původně plánované akce. Na pozdější reklamace (žádost o vrácení vstupného) nebude brán ohled.
           
6. Veškeré dotazy a případné reklamace je třeba doručit bez zbytečného odkladu MKZ (e-mail: recepce@mkzjes.cz, tel: +420 773 588 001, poštovní adresa: Městská kulturní zařízení Jeseník, 28. října 880/16, 790 01 Jeseník).
6.1 Reklamace dle bodu 6 a v případě jejich doručení na adresu MKZ nebo pokud se bude jednat o vstupenky hrazené na fakturu či ze zaměstnaneckého kreditu, bude obchodní úsek MKZ řešit se zákazníkem přímo.
 
7. Tento reklamační řád je závazný pro veškeré zákazníky MKZ. V návaznosti na ochranu osobních údajů podle zákona 101/2000 Sb. MKZ garantuje, že osobní data jsou považována za přísně důvěrná a nebudou nikdy prodána nebo převedena na někoho jiného. Všechny osobní údaje jsou přísně utajeny a budou užívány pouze pro účely MKZ.
 
V Jeseníku 1. ledna 2020
 

Doporučujeme

HYPNOTIZÉR JAKUB KROULÍK

Různé

Hypnotizér Jakub Kroulík přichází, aby o tomto tajemném fenoménu přinášel a exkluzivně prakticky prezentoval své umění ve vybraných městech ...

AUTORSKÉ ČTENÍ JAROSLAVA IROVSKÉHO S KAPELOU PREMIER

Různé

Celá beseda se uskuteční za přítomnosti členů legendární zlínské kapely PREMIER, kterou stejnojmenná píseň Hrobař katapultovala v devadesátých ...

Podporují nás

Naše weby

Partneři